Friday, 24 March 2017

Himpunan kemalasan..

Dah lama rupanya tak update.. memang sekarang tak berapa nak beraksi kat dapur.. malas tu memang satu hal la..tapi sekarang macam penat sikit kat ofis..so balik rumah rasa nk rehat je.. hmm.. lagi satu kelas ngan budak budak tak boleh miss so terpaksa abaikan hobi buat sementara. .

Kalo ada org nak tempah pon terpaksa tolak..tapi nasib baik takde tempahan buat masa ni..

Cuba kueh baru memandangkan ada lebihan kastard krimpaf..
Rupa agak fail..tapi sedap.. (eh..puji sendiri nmpk)..
Bawak ofis.. ada buat kek karamel tap lupa nk snap..
Ni..x ingat sapa punya event..kakak ke adik..hehe..tapi utk bw sekolah la.
Permintaan triffle dr budak2.. 

No comments:

Post a Comment