Monday 10 February 2014

Kari ....

Thn ni masuk tahun ke-7 perkahwinan...tapi baru perasan tak reti sangat masak benda bersantan. Lagipun..lepas dipikir2 balik..rupanya aku pon x berapa gemor kan makanan bersantan ni..cth la kan..kari..masak lemak . kurma. Rendang..byk la.huhu..agaknya aku kena sumpahan santan kot.. owh abgku..boleh x saya skip belajar menda bersantan ni...hehe.. mungkin belas tahun kawen ke baru blajar balik..kikiki...
 
Tapi..xde la semua menda bersantan x suka kan..mcm nasi lemak..sedap woo..santan durian..tp mungkin sbb dah kene sumpahan. Maka x reti nk handle menda bersantan. Pulak tu jodoh dgn orang nogori..semuo mondo bersantan..poning palo den ni..
 
Cuba lagi lenkali...

2 comments:

  1. Hee.. saya masak kari x letak santan besenye.. kari sy x pekat berlemak huhu.. janji rasa kari je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhehehe.. tu la wani.. malam tadi ingat takmo leetak santan jugak.. tapi macam pelik pulak nanti... tapi kari ni ok la.. still boleh makan. mungkin sbb saya tak berapa suka saya rasa macam tak sedap. huhu

      Delete